Khmer Song

Thursday, January 26, 2023

សហគ្រិនថ្មីចាស់ត្រៀមខ្លួនដើម្បីប្រកួតប្រជែងលើវិស័យជំនួញនៅឆ្នាំ២០២៣

 មិនថាតែអ្នកជំនួញថ្មីឬចាស់ឡើយ ពួកកំពុងត្រៀមខ្លួនប្រកួតប្រជែងក្នុងវិស័យធុរកិច្ចរបស់ពួកគេ ។ ការលោតចូលក្នុងការប្រកួតជែងតែងតែមានការព្រួយបារម្ភនិងហានីភ័យផ្សេងៗ ដូចជាដំណើរការនៃ សេដ្ឋកិច្ច នយោបាយ សង្គ្រាម និងបញ្ហាសង្គមជាដើម ។ 

ជួបជាមនួយអ្នកសារព័ត៍មានInsider Business  សហគ្រិនចំនួន៦៨រូបបានលើកឡើងពីបញ្ហាប្រឈម របស់ពួកគេរៀងៗខ្លួន ។ ស្ថាបនិកCynthia Plotch និងជានាយកប្រតិបត្តិក្រុមហ៊ុន ម៉ាកយីហោសុខភាព ស្ត្រី Stix បានជាមួយនឹងការផ្លាស់ប្តូរសេដ្ឋកិច្ច ស្ថាបនិកជាច្រើននឹងមានអារម្មណ៍មិនច្បាស់លាស់ នៅ ក្នុងពេលវេលាដ៏ច្របូកច្របល់ទាំងនេះ" ។

ចំពោះលោក  លោក Henry Murray សហស្ថាបនិកក្រុមហ៊ុន Waterdrop ជាសេវាកម្មភេសជ្ជៈ បានមានលើកជាយោបល់ថា
"បញ្ហាប្រឈមកំពូលមួយដែលយើងកំពុងមើលឃើញរួចហើយ ដែលនឹងបន្តដល់ឆ្នាំ 2023 គឺធ្វើឱ្យមានតុល្យភាពឥទ្ធិពលនៃទីផ្សារគោជល់រយៈពេលវែង ជាមួយនឹងតម្រូវការរបស់អ្នកវិនិយោគ អ្នកប្រើប្រាស់ និងឧស្សាហកម្ម"។
លោក Ria Graham សហស្ថាបនិកនៃ ភោជនីយដ្ឋាន
Kokomoនៅតំបន់ការីប៊ីនមានប្រសាសន៏ថា
"វាជាការលំបាកក្នុងការសម្រេចចិត្តត្រឹមត្រូវក្នុងគ្រានៃភាពមិនប្រាកដប្រជា។ អតិផរណាគឺតាមរយៈដំបូល ហើយធ្វើឱ្យពិបាកក្នុងការផ្តល់សេវាកម្ម និងផលិតផលក្នុងតម្លៃសមរម្យ"។

លោកថា Tim Dierckxsens សហស្ថាបនិកនៃក្រុមហ៊ុន Web3 Venly លើកឡើងពីបញ្ហាប្រឈមថា

"ការព្យាករណ៍កំណើនទំនងជានឹងខុស ហើយអាជីវកម្មអាចធ្លាក់ចុះក្រោមសម្ពាធ។ ការស្វែងរកតុល្យភាពដើម្បីរីកចម្រើនខណៈពេលដែលការធ្វើឱ្យប្រាកដថាពួកគេអាចរស់រានមានជីវិតគឺជាគន្លឹះ"។

លោក Vic Drabicky ស្ថាបនិក និងជានាយកប្រតិបត្តិនៃក្រុមហ៊ុន January Digital ដែលជាទីភ្នាក់ ងារទីផ្សារឌីជីថល បង្ហាញពីក្តីបារម្ភថារបស់លោកថា
"ភាពមិនប្រាកដប្រជាធ្វើឱ្យវាស្ទើរតែមិនអាចទៅរួចទេក្នុងការរៀបចំផែនការរយៈពេលវែងជាមួយនឹងកម្រិតខ្ពស់នៃទំនុកចិត្ត។ នៅពេលអនាគតកាន់តែច្បាស់ អាជីវកម្មធ្វើការវិនិយោគកាន់តែប្រសើរ និងការសម្រេច ចិត្តកាន់ តែប្រសើរ។ នៅពេលដែលវាមិនប្រាកដប្រជា អាជីវកម្មមានទំនោរនឹងដកថយ"។

លោក Paige Enslow ដែលជាស្ថាបនិក និងជានាយកប្រតិបត្តិនៃ Stewart Enslow ដែលជាសេវាកម្មម៉ាកសម្លៀកបំពាក់ប្រកបដោយនិរន្តរភាពលើកឡើងថាៈ
"ជាមួយនឹងមនុស្សដែលត្រូវការសន្សំប្រាក់របស់ពួកគេដើម្បីដោះស្រាយជាមួយនឹងការកើនឡើងនៃថ្លៃផ្ទះ និងតម្រូវការជាមូលដ្ឋាន វាកាន់តែពិបាកសម្រាប់មនុស្សក្នុងការប្រថុយប្រថានទិញផលិតផល ថ្មីពីម៉ាកដែលពួកគេមិនមានបទពិសោធន៍»។

 លោក Hans Schrei សហស្ថាបនិកនៃម៉ាកខូឃី Wunderkeks

"ការផ្តល់មូលនិធិនឹងក្លាយជាបញ្ហាប្រឈមនៅគ្រប់ទិសទី ភាគច្រើនដោយសារតែវិនិយោគិននៅតែលុបចោលការភ្នាល់ដែលបរាជ័យពីភាពច្របូកច្របល់ឆ្នាំ 2020-2021។ ការយល់ដឹងរបស់យើងអំពីអ្វីដែល 'ការអូសទាញ' មានន័យថាកំពុងផ្លាស់ប្តូរ ហើយការយល់ដឹងរបស់យើងអំពីទំនាក់ទំនងស្ថាបនិក និងវិនិយោគិន។ វា​នឹង​ល្អ​បំផុត ប៉ុន្តែ​នៅ​តែ​ឈឺ​ចាប់»។

 Brian Meiggs ស្ថាបនិកក្រុមហ៊ុនប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយ My Millennial Guide

"ជាមួយនឹងក្រុមហ៊ុនជាច្រើនដែលប្រកួតប្រជែងដើម្បីផ្តល់មូលនិធិ វាអាចពិបាកក្នុងការលេចធ្លោ និងទាក់ទាញការចាប់អារម្មណ៍ពីវិនិយោគិនដែលមានសក្តានុពល។ នេះមានន័យថា ស្ថាបនិកនឹងត្រូវមានភាពច្នៃប្រឌិតក្នុងរបៀបដែលពួកគេជំរុញអាជីវកម្មរបស់ពួកគេ និងស្វែងរកវិធីដើម្បីបង្ហាញពីតម្លៃដែលពួកគេផ្តល់ជូន។"

Sivan Baram សហស្ថាបនិកនៃវេទិកាទិញទំនិញសង្គម Radd

"វាហាក់បីដូចជាវាពិបាកជាងក្នុងការទទួលបានការវិនិយោគថ្មីនៅឆ្នាំនេះ ប៉ុន្តែនៅលើផ្នែកវិជ្ជមាន ដូចដែលអ្នកវិនិយោគរបស់ខ្ញុំម្នាក់បានប្រាប់ខ្ញុំ វាគឺជាឱកាសដ៏ល្អសម្រាប់ក្រុមហ៊ុនល្អដើម្បីលេចធ្លោ"។

Ashley Tyrner ស្ថាបនិក និងជានាយកប្រតិបត្តិនៃ FarmboxRx ដែលជាសេវាកម្មដឹកជញ្ជូនផលិតផល

"ក្រុមហ៊ុន Venture-capital បានបិទកាបូបរបស់ពួកគេ ខណៈដែលពួកគេរង់ចាំមើលថាតើមានអ្វីកើតឡើងជាមួយសេដ្ឋកិច្ច។ ស្ថាបនិកត្រូវតែមានផ្លូវរត់យ៉ាងហោចណាស់ពីរឆ្នាំនៅក្នុងគណនីធនាគារ ឬបំពង់បង្ហូរប្រេងរបស់ពួកគេ។ ការទទួលបានមូលនិធិនឹងមានការលំបាកមិនគួរឱ្យជឿក្នុងរយៈពេល 12 ទៅ 18 ខែបន្ទាប់ ហើយ ការ​វាយ​តម្លៃ​កំពុង​ចាប់​ផ្តើម​វិល​មក​កាន់​ផែនដី​កាន់​តែ​ច្រើន​ឡើង​វិញ»។

Julie Castro Abrams ស្ថាបនិក និងជានាយកប្រតិបត្តិនៃបណ្តាញស្ត្រី How Women Lead

"ស្ថាបនិកកំពុងត្រូវបានស្នើសុំឱ្យរឹតបន្តឹងការវាយតម្លៃរបស់ពួកគេ ហើយសម្រាប់មួយចំនួនដែលនឹងធ្វើឱ្យមានការប្រកួតប្រជែងលើការផ្តល់មូលនិធិនាពេលអនាគត។

 

 Beatrice Dixon ដែលជាសហស្ថាបនិក និងជានាយកប្រតិបត្តិនៃក្រុមហ៊ុន Honey Pot ម៉ាកយីហោថែរក្សាស្ត្រី

"ការតិត្ថិភាពទីផ្សារបន្ត។ ដោយសារតែតម្លៃមួយចំនួននៃជំងឺរាតត្បាតសកល យើងឃើញថាមនុស្សកំពុងប្រថុយប្រថានលើការបង្កើតម៉ាកយីហោ ហើយអាចប្រកែកបានយ៉ាងឆាប់រហ័សក្នុងការចូលទៅកាន់ទីផ្សាររារាំងអ្វីដែលជាធម្មតាមានពេលវេលា និងចន្លោះ។ ខ្ញុំគិតថាវានឹងមានភាពច្របូកច្របល់ ភាពតិត្ថិភាពទីផ្សារ ហើយបញ្ហាប្រឈមនឹងក្លាយទៅជាសមត្ថភាពក្នុងការប្រាស្រ័យទាក់ទងយ៉ាងសកម្ម 'ហេតុអ្វី' របស់អ្នកតាមរយៈយុទ្ធសាស្ត្រ ឬបណ្តាញដែលមិនទាន់បានអភិវឌ្ឍ។

Daphne Chen ដែលជាសហស្ថាបនិក និងជាសហនាយកប្រតិបត្តិនៃ TBD Health ដែលជាក្រុមហ៊ុនដែលផលិតឧបករណ៍ពិនិត្យជំងឺកាមរោគនៅផ្ទះ

"វាអាស្រ័យលើដំណាក់កាល និងវិស័យ ប៉ុន្តែខ្ញុំគិតថានៅទូទាំងក្រុមប្រឹក្សាភិបាលនឹងខ្ពស់ជាងសម្រាប់បង្ហាញថាអតិថិជនពិតជាចង់បាន និងត្រូវការផលិតផល ឬសេវាកម្មរបស់អ្នក។ ការបង្ហាញតម្លៃជាប់លាប់នឹងមានសារៈសំខាន់ជាងពេលណាទាំងអស់។"

Jonathan Zacharias សហស្ថាបនិក និងជាប្រធានទីភ្នាក់ងារទីផ្សារ GR0

"ការទទួលបានអតិថិជនថ្មី។ បន្ទាប់ពីការអាប់ដេតភាពឯកជន IOS14 ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតាមសង្គមមិនដំណើរការដូចអ្វីដែលពួកគេធ្លាប់ធ្វើនោះទេ ដូច្នេះស្ថាបនិកចាំបាច់ត្រូវមានគំនិតច្នៃប្រឌិតពីរបៀបដែលពួកគេទទួលបានអតិថិជនថ្មី។"

Gloria Chou ស្ថាបនិក និងជានាយកប្រតិបត្តិនៃទីភ្នាក់ងារផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម Gloria Chou PR

"យើងមានមាតិកាលើសតិត្ថិភាព ដូច្នេះស្ថាបនិកត្រូវដឹងពីរបៀបបង្កើនការផ្ញើសារជាយុទ្ធសាស្ត្រឱ្យបានល្អ ព្រោះវាមិនមែននិយាយអំពីការបង្កើតមាតិកាបន្ថែមទេ។ អ្នកប្រើប្រាស់ក៏អាចយល់ស្របថាយើងមិនត្រូវការខ្លឹមសារ គំនិត ឬយុទ្ធសាស្ត្របន្ថែមទៀតនោះទេ។ អ្វីដែលយើងត្រូវការគឺ ការតភ្ជាប់ និងសហគមន៍។ ប្រសិនបើអ្នកមិនមានទិដ្ឋភាពសហគមន៍ដែលគាំទ្រ និងចូលរួមជាមួយអាជីវកម្មរបស់អ្នក ដើម្បីបង្កើតទំនាក់ទំនង និងអនុញ្ញាតឱ្យមនុស្សមើលឃើញ នោះអ្នកកំពុងបាត់បង់សមត្ថភាពក្នុងការពង្រីកអាជីវកម្ម និងផលប៉ះពាល់របស់អ្នក។"

Payton Nyquvest ដែលជាស្ថាបនិក និងជានាយកប្រតិបត្តិនៃក្រុមហ៊ុន psychedelics Numinus

"ស្វែងរកសហគមន៍របស់អ្នក — ថាតើវាកំពុងកសាងសហគមន៍នៅក្នុងក្រុមបុគ្គលិករបស់អ្នក (ដែលទំនងជាមានកម្មករពីចម្ងាយ) ឬសហគមន៍នៅក្នុងមូលដ្ឋានអតិថិជនរបស់អ្នក។ មនុស្សកំពុងស្វែងរកការតភ្ជាប់ ហើយខ្ញុំជឿថាវាកាន់តែពិបាកស្វែងរក។

 Lola Bakare ស្ថាបនិក និងជាប្រធានផ្នែកទីផ្សារនៃភ្នាក់ងារទីផ្សារ Be/co

"ការប្រកួតប្រជែង — មនុស្សអត់ការងារធ្វើកាន់តែច្រើន មានន័យថាមនុស្សកាន់តែច្រើនឡើងជំងឺរើម។ ខ្ញុំយល់ថាវាគួរឱ្យរំភើប។ វានឹងជំរុញឱ្យយើងទាំងអស់គ្នាធ្វើការងារពិតប្រាកដបំផុតរបស់យើង។"

Matt Woodruff ដែលជាសហស្ថាបនិក និងជាប្រធានផ្នែកផលិតផលនៃក្រុមហ៊ុនផ្នែកទន់ជាសេវាកម្ម Constellation

"នៅពេលដែលទិដ្ឋភាពការងារបន្តផ្លាស់ប្តូរ ជាពិសេសនៅក្នុងឧស្សាហកម្មបច្ចេកវិទ្យា វានឹងកាន់តែមានសារៈសំខាន់សម្រាប់ក្រុមហ៊ុននានាក្នុងការទាក់ទាញ និងរក្សាបាននូវទេពកោសល្យប្រកបដោយគុណភាព។ ស្ថាបនិកគួរតែផ្តល់អាទិភាពដល់ការប្រជុំ និងលើសពីតម្រូវការនៃទេពកោសល្យរបស់ពួកគេ ដើម្បីធានាថាកម្លាំងការងាររបស់ពួកគេនៅតែពេញចិត្ត និងសុវត្ថិភាព។ "

Kimberly Lee Minor ស្ថាបនិក និងជានាយកប្រតិបត្តិនៃក្រុមហ៊ុនប្រឹក្សាយោបល់ Bumbershoot

"ការស្វែងរក និងរក្សាទេពកោសល្យ ជាពិសេសប្រសិនបើពួកគេមិនបានបង្កើតយុទ្ធសាស្រ្តសម្រាប់ការទាក់ទាញក្រុមដែលមានទេពកោសល្យចម្រុះ ហើយពួកគេមិនបានធ្វើការងារដើម្បីបង្កើតឱ្យមានផលិតភាព រួមបញ្ចូល និងទទួលវប្បធម៌ស្វាគមន៍"។

Ariela Safira ស្ថាបនិក និងជានាយកប្រតិបត្តិនៃក្រុមហ៊ុន Real-Healthy Startup Real

"ការកសាង និងបង្កើនក្រុមប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព។ សេដ្ឋកិច្ចរបស់ឆ្នាំ 2022 និងការបញ្ឈប់ការងារជាលទ្ធផលបានធ្វើឱ្យមានការជឿទុកចិត្តគ្នាយ៉ាងខ្ទេចខ្ទាំក្នុងចំណោមបុគ្គលិក — នៅពេលដែលយើងរួមបញ្ចូលវាជាមួយពិភពលោកដាច់ស្រយាល ការជឿទុកចិត្តរួម និងការប្តេជ្ញាចិត្តដែលការចាប់ផ្តើមអាជីវកម្មត្រូវការដើម្បីរីកចម្រើន និងជោគជ័យនឹងពិបាក។

 Dee C. Marshall ស្ថាបនិក និងជានាយកប្រតិបត្តិនៃក្រុមហ៊ុន Diverse & Engaged ដែលជាក្រុមហ៊ុនបណ្តុះបណ្តាល និងអភិវឌ្ឍន៍

"ស្ថាបនិកនឹងប្រឈមមុខនឹងបញ្ហាប្រឈមជុំវិញនិរន្តរភាព និងរបៀបដែលពួកគេកំពុងបំពេញតាមគោលដៅបរិស្ថាន សង្គម និងអភិបាលកិច្ចសាជីវកម្ម ដែលជាតម្រូវការថ្មី និងផ្លូវដើម្បីធ្វើមាត្រដ្ឋានព្រោះវាជាភាពខុសគ្នាដ៏សំខាន់សម្រាប់អាជីវកម្ម។"

Gayle Yelon សហស្ថាបនិក និងជាប្រធានផ្នែកទីផ្សារនៃម៉ាកគ្រឿងអលង្ការ Montserrat New York

"ខ្ញុំគិតថាការប្រាស្រ័យទាក់ទងជាមួយអតិថិជន និងមានតម្លាភាពអំពីអាជីវកម្មនឹងជាបញ្ហាប្រឈមក្នុងវិធីវិជ្ជមាន។ ខ្ញុំចង់ឃើញក្រុមហ៊ុនផ្សេងទៀតបើកចំហរអំពីសម្ភារៈ និងការអនុវត្តល្អបំផុត។ វានឹងបើកទូលាយសម្រាប់ការសន្ទនាអំពីរបៀបដែលយើងទាំងអស់គ្នាអាចធ្វើបាន។ កាន់តែប្រសើរ។"

Katerina Schneider ស្ថាបនិក និងជានាយកប្រតិបត្តិនៃ Ritual ដែលជាក្រុមហ៊ុនផ្តល់វីតាមីនចម្រុះ និងអាហារបំប៉ន

"ជាញឹកញាប់យើងនិយាយថាឧស្សាហកម្មរបស់យើងបានដេកលក់នៅលើកង់នៅលើវិបត្តិសុខភាពដ៏ធំបំផុតមួយនៃពេលវេលារបស់យើង៖ ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ។ យើងចាប់ផ្តើមឃើញអ្នកប្រើប្រាស់ទាមទារតម្លាភាព និងការអនុវត្តប្រកបដោយនិរន្តរភាពពីក្រុមហ៊ុន។ ជាធម្មតាវាមិនថោក ឬងាយស្រួលក្នុងការបង្កើត ក្រុមហ៊ុនមួយដែលផ្តោតលើនិរន្តរភាព ប៉ុន្តែអ្នកប្រើប្រាស់កំពុងទាមទារវា ហើយស្ថាបនិកនឹងត្រូវស្វែងរកវិធីដើម្បីធ្វើការប្រកបដោយនិរន្តរភាព និងផ្តល់តម្លាភាពដល់អ្នកប្រើប្រាស់របស់ពួកគេ”។

Share:

អាមេរិកនិងអាឡឺម៉ងប្រកាសថាពួកនឹងបញ្ជូនរថក្រោះធន់ធ្ងន់ឲ្យអ៊ុយក្រែនដើម្បីប្រឆាំងនឹងរុស្ស៊ី

 សង្គ្រាមអ៊ុយនិងរុស្ស៊ីបានអូសបន្ថាយជិតមួយឆ្នាំនេះ ធ្វើឲ្យសហគមន៏ពិភពលោករង្គោះរង្គើភ្ញាក់ផ្អើល ពិសេសសហគមន៏អ៊ីរ៉ុបតែម្តង បង្កឲ្យមានវិបត្តិនយោបាយសេដ្ឋកិច្ច និងសន្តិសុខសង្គមយ៉ាងធ្ងន់ធ្ងរ។ 

ជាមួយនឹងការគំរាមកំហែងរបស់មហាអំណាចនុយក្លែអ៊ែរទី២លើលោកប្រចាំអ៊ឺរ៉ុបខាងកើតគឺរុស្ស៊ីជាបន្ត បន្ទាប់ អាមេរិករួមជាមួយនឹងអាឡឺម៉ងកាលពីថ្ងៃទី២៦ ខែមករា២០២៣នេះ ប្រកាសថានឹងបញ្ជូន រថ ក្រោះទំនើបៗទៅឲ្យក្រុងKyiv ដើម្បីប្រយុទ្ធប្រឆាំងនឹងប្រទេសរុស្ស៊ី ។

 ប្រធានាធិបតី Joe Biden បានប្រកាសពីការសម្រេចចិត្តរបស់សហរដ្ឋអាមេរិក ក្នុងការផ្គត់ផ្គង់រថក្រោះ M1 Abrams ចំនួន ៣១ គ្រឿង បន្ទាប់ពីទីក្រុង Berlin បាននិយាយថា ខ្លួននឹងផ្តល់រថក្រោះ Leopard ២ ។

ដោយមានក្តីរំពឹងខ្ពស់លើជំនួយសរដ្ឋអាមេរិកនិងអាឡឺម៉ង លោកប្រធានាធិបតីVolodymyr Zelenskiy បានលើកទឹកចិត្តនិងជំរុញឲ្យសម្ព័ន្ធមិត្តអ៊ីរុបដទៃផ្សេងបន្តជួយឧបត្ថម្ភដល់ប្រទេសអ៊ុយក្រែនបន្តទៀត ដើម្បីយកជ័យជំនះប្រទេសឈ្លានពាននៃរបបផ្តាច់ការគឺលោកពូទីន។


ប្រភព Reuter

Share:

Sunday, January 22, 2023

ឥណ្ឌាបិទការផ្សាយរបស់សារព័ត៍មានBBស្តីពីកម្មវីធីសាសនាកាលពីឆ្នាំ២០២២

 ប្រទេសឥណ្ឌាបានរារាំងការចាក់ផ្សាយភាពយន្តឯកសាររបស់ BBC ដែលបានចោទសួរពីភាពជាអ្នកដឹកនាំរបស់នាយករដ្ឋមន្ត្រី Narendra Modi ក្នុងអំឡុងពេលកុបកម្ម Gujarat ឆ្នាំ 2002 ដោយនិយាយថា សូម្បីតែការចែករំលែកឃ្លីបណាមួយតាមរយៈប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមក៏ត្រូវបានរារាំងដែរ។


Kanchan Gupta ទីប្រឹក្សារដ្ឋាភិបាលបាននិយាយនៅលើ Twitter របស់គាត់កាលពីថ្ងៃសៅរ៍ថា ការណែនាំដើម្បីរារាំងឃ្លីបពីការចែករំលែកត្រូវបានចេញដោយប្រើអំណាចគ្រាអាសន្នដែលមានសម្រាប់រដ្ឋាភិបាលក្រោមច្បាប់បច្ចេកវិទ្យាព័ត៌មានរបស់ប្រទេស។

លោក Gupta បាននិយាយថា រដ្ឋាភិបាលបានចេញបញ្ជាទៅ Twitter ឱ្យបិទ Tweet ជាង 50 ដែលភ្ជាប់ទៅវីដេអូឯកសារ ហើយ YouTube ត្រូវបានណែនាំឱ្យបិទការបង្ហោះវីដេអូណាមួយ។ លោកបានបន្ថែមថា ទាំង YouTube និង Twitter បានគោរពតាមការណែនាំ។


លោក Modi គឺជានាយករដ្ឋមន្រ្ដីនៃរដ្ឋ Gujarat ភាគខាងលិច នៅពេលដែលវាត្រូវបានគ្រប់គ្រងដោយកុប្បកម្មសហគមន៍ ដែលបានបណ្តាលឲ្យមនុស្សជាង 1,000 នាក់បានស្លាប់ ដោយការរាប់របស់រដ្ឋាភិបាល ដែលភាគច្រើនជាជនមូស្លីម។ អំពើ​ហិង្សា​បាន​ផ្ទុះ​ឡើង​បន្ទាប់​ពី​រថភ្លើង​ដឹក​អ្នក​ធ្វើ​ធម្មយាត្រា​ហិណ្ឌូ​បាន​ឆេះ​បណ្តាល​ឲ្យ​មនុស្ស​៥៩​នាក់​ស្លាប់។

Share:

Saturday, January 21, 2023

ក្រុមហ៊ុនNetflexកំពុងសម្លឹងមើលការងារថ្មីលើវិស័យអាកាសចរណ៏

 ក្រុមហ៊ុនNeftflixជាក្រុមហ៊ុនផ្សាយផ្ទាល់មួយដែលមានមូលដ្ឋាននៅរដ្ឋSan Joe California សហរដ្ឋអាមេរិក ។ ក្រោយពីជួបព្យុះភ្លៀងដោយសារកូវីដរយៈពេល៣ឆ្នាំ និងរងនូវការខាតបង់ទ្រព្យសម្បត្តិរហូតដល់មានការកាត់បន្ថយបុគ្គលិកជិតពាក់កណ្តាល ពេលនេះNetflixកំពុងសម្លឹងមើលមុខរបរថ្មីមួយទៀតគឺ វិស័យអាកាសចរណ៏ ។ 

យោងលើសារព័ត៍មានCBS Newsឲ្យដឹង ក្នុងដំណើរបើកជើងហោះហើរនៃក្រុមហ៊ុនអាចរណ៏ថ្មីនេះ Netflix ប្រកាស់ជ្រើសរើសបុគ្គលិកដែលទទួលការហោះហើរ ដោយផ្តល់ឲ្យប្រាក់បៀរវត្សមានតម្លៃខ្ពស់ចាប់ពី៦០ ០០០ម៉ឺនដុល្លា រហូតដល់៣៨៥ ០០០ដុល្លា ។ 

យោងតាមសៀវភៅ Occupational Outlook Handbook របស់ការិយាល័យស្ថិតិការងាររបស់សហរដ្ឋអាមេរិក ប្រាក់ខែជាមធ្យមឆ្នាំ 2021 សម្រាប់អ្នកបម្រើលើយន្តហោះគឺ $61,640 ក្នុងមួយឆ្នាំ ដោយដាក់ជួររបស់ក្រុមហ៊ុន Netflix ដែលមានសក្តានុពលលើសពីមធ្យមភាគទូទាំងប្រទេស។

Share:

Wednesday, October 26, 2022

ប៉ាហ្គីអៅសន្លប់ធំ

 

https://youtube.com/clip/Ugkxrh0VAcqehw1riwgD2HQHlitUTwv26AiS
Share:

Visitors

REAL ESTATE

Blog Archive

ទិដ្ឋភាព