Khmer Song

Thursday, January 26, 2023

សហគ្រិនថ្មីចាស់ត្រៀមខ្លួនដើម្បីប្រកួតប្រជែងលើវិស័យជំនួញនៅឆ្នាំ២០២៣

 មិនថាតែអ្នកជំនួញថ្មីឬចាស់ឡើយ ពួកកំពុងត្រៀមខ្លួនប្រកួតប្រជែងក្នុងវិស័យធុរកិច្ចរបស់ពួកគេ ។ ការលោតចូលក្នុងការប្រកួតជែងតែងតែមានការព្រួយបារម្ភនិងហានីភ័យផ្សេងៗ ដូចជាដំណើរការនៃ សេដ្ឋកិច្ច នយោបាយ សង្គ្រាម និងបញ្ហាសង្គមជាដើម ។ 

ជួបជាមនួយអ្នកសារព័ត៍មានInsider Business  សហគ្រិនចំនួន៦៨រូបបានលើកឡើងពីបញ្ហាប្រឈម របស់ពួកគេរៀងៗខ្លួន ។ ស្ថាបនិកCynthia Plotch និងជានាយកប្រតិបត្តិក្រុមហ៊ុន ម៉ាកយីហោសុខភាព ស្ត្រី Stix បានជាមួយនឹងការផ្លាស់ប្តូរសេដ្ឋកិច្ច ស្ថាបនិកជាច្រើននឹងមានអារម្មណ៍មិនច្បាស់លាស់ នៅ ក្នុងពេលវេលាដ៏ច្របូកច្របល់ទាំងនេះ" ។

ចំពោះលោក  លោក Henry Murray សហស្ថាបនិកក្រុមហ៊ុន Waterdrop ជាសេវាកម្មភេសជ្ជៈ បានមានលើកជាយោបល់ថា
"បញ្ហាប្រឈមកំពូលមួយដែលយើងកំពុងមើលឃើញរួចហើយ ដែលនឹងបន្តដល់ឆ្នាំ 2023 គឺធ្វើឱ្យមានតុល្យភាពឥទ្ធិពលនៃទីផ្សារគោជល់រយៈពេលវែង ជាមួយនឹងតម្រូវការរបស់អ្នកវិនិយោគ អ្នកប្រើប្រាស់ និងឧស្សាហកម្ម"។
លោក Ria Graham សហស្ថាបនិកនៃ ភោជនីយដ្ឋាន
Kokomoនៅតំបន់ការីប៊ីនមានប្រសាសន៏ថា
"វាជាការលំបាកក្នុងការសម្រេចចិត្តត្រឹមត្រូវក្នុងគ្រានៃភាពមិនប្រាកដប្រជា។ អតិផរណាគឺតាមរយៈដំបូល ហើយធ្វើឱ្យពិបាកក្នុងការផ្តល់សេវាកម្ម និងផលិតផលក្នុងតម្លៃសមរម្យ"។

លោកថា Tim Dierckxsens សហស្ថាបនិកនៃក្រុមហ៊ុន Web3 Venly លើកឡើងពីបញ្ហាប្រឈមថា

"ការព្យាករណ៍កំណើនទំនងជានឹងខុស ហើយអាជីវកម្មអាចធ្លាក់ចុះក្រោមសម្ពាធ។ ការស្វែងរកតុល្យភាពដើម្បីរីកចម្រើនខណៈពេលដែលការធ្វើឱ្យប្រាកដថាពួកគេអាចរស់រានមានជីវិតគឺជាគន្លឹះ"។

លោក Vic Drabicky ស្ថាបនិក និងជានាយកប្រតិបត្តិនៃក្រុមហ៊ុន January Digital ដែលជាទីភ្នាក់ ងារទីផ្សារឌីជីថល បង្ហាញពីក្តីបារម្ភថារបស់លោកថា
"ភាពមិនប្រាកដប្រជាធ្វើឱ្យវាស្ទើរតែមិនអាចទៅរួចទេក្នុងការរៀបចំផែនការរយៈពេលវែងជាមួយនឹងកម្រិតខ្ពស់នៃទំនុកចិត្ត។ នៅពេលអនាគតកាន់តែច្បាស់ អាជីវកម្មធ្វើការវិនិយោគកាន់តែប្រសើរ និងការសម្រេច ចិត្តកាន់ តែប្រសើរ។ នៅពេលដែលវាមិនប្រាកដប្រជា អាជីវកម្មមានទំនោរនឹងដកថយ"។

លោក Paige Enslow ដែលជាស្ថាបនិក និងជានាយកប្រតិបត្តិនៃ Stewart Enslow ដែលជាសេវាកម្មម៉ាកសម្លៀកបំពាក់ប្រកបដោយនិរន្តរភាពលើកឡើងថាៈ
"ជាមួយនឹងមនុស្សដែលត្រូវការសន្សំប្រាក់របស់ពួកគេដើម្បីដោះស្រាយជាមួយនឹងការកើនឡើងនៃថ្លៃផ្ទះ និងតម្រូវការជាមូលដ្ឋាន វាកាន់តែពិបាកសម្រាប់មនុស្សក្នុងការប្រថុយប្រថានទិញផលិតផល ថ្មីពីម៉ាកដែលពួកគេមិនមានបទពិសោធន៍»។

 លោក Hans Schrei សហស្ថាបនិកនៃម៉ាកខូឃី Wunderkeks

"ការផ្តល់មូលនិធិនឹងក្លាយជាបញ្ហាប្រឈមនៅគ្រប់ទិសទី ភាគច្រើនដោយសារតែវិនិយោគិននៅតែលុបចោលការភ្នាល់ដែលបរាជ័យពីភាពច្របូកច្របល់ឆ្នាំ 2020-2021។ ការយល់ដឹងរបស់យើងអំពីអ្វីដែល 'ការអូសទាញ' មានន័យថាកំពុងផ្លាស់ប្តូរ ហើយការយល់ដឹងរបស់យើងអំពីទំនាក់ទំនងស្ថាបនិក និងវិនិយោគិន។ វា​នឹង​ល្អ​បំផុត ប៉ុន្តែ​នៅ​តែ​ឈឺ​ចាប់»។

 Brian Meiggs ស្ថាបនិកក្រុមហ៊ុនប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយ My Millennial Guide

"ជាមួយនឹងក្រុមហ៊ុនជាច្រើនដែលប្រកួតប្រជែងដើម្បីផ្តល់មូលនិធិ វាអាចពិបាកក្នុងការលេចធ្លោ និងទាក់ទាញការចាប់អារម្មណ៍ពីវិនិយោគិនដែលមានសក្តានុពល។ នេះមានន័យថា ស្ថាបនិកនឹងត្រូវមានភាពច្នៃប្រឌិតក្នុងរបៀបដែលពួកគេជំរុញអាជីវកម្មរបស់ពួកគេ និងស្វែងរកវិធីដើម្បីបង្ហាញពីតម្លៃដែលពួកគេផ្តល់ជូន។"

Sivan Baram សហស្ថាបនិកនៃវេទិកាទិញទំនិញសង្គម Radd

"វាហាក់បីដូចជាវាពិបាកជាងក្នុងការទទួលបានការវិនិយោគថ្មីនៅឆ្នាំនេះ ប៉ុន្តែនៅលើផ្នែកវិជ្ជមាន ដូចដែលអ្នកវិនិយោគរបស់ខ្ញុំម្នាក់បានប្រាប់ខ្ញុំ វាគឺជាឱកាសដ៏ល្អសម្រាប់ក្រុមហ៊ុនល្អដើម្បីលេចធ្លោ"។

Ashley Tyrner ស្ថាបនិក និងជានាយកប្រតិបត្តិនៃ FarmboxRx ដែលជាសេវាកម្មដឹកជញ្ជូនផលិតផល

"ក្រុមហ៊ុន Venture-capital បានបិទកាបូបរបស់ពួកគេ ខណៈដែលពួកគេរង់ចាំមើលថាតើមានអ្វីកើតឡើងជាមួយសេដ្ឋកិច្ច។ ស្ថាបនិកត្រូវតែមានផ្លូវរត់យ៉ាងហោចណាស់ពីរឆ្នាំនៅក្នុងគណនីធនាគារ ឬបំពង់បង្ហូរប្រេងរបស់ពួកគេ។ ការទទួលបានមូលនិធិនឹងមានការលំបាកមិនគួរឱ្យជឿក្នុងរយៈពេល 12 ទៅ 18 ខែបន្ទាប់ ហើយ ការ​វាយ​តម្លៃ​កំពុង​ចាប់​ផ្តើម​វិល​មក​កាន់​ផែនដី​កាន់​តែ​ច្រើន​ឡើង​វិញ»។

Julie Castro Abrams ស្ថាបនិក និងជានាយកប្រតិបត្តិនៃបណ្តាញស្ត្រី How Women Lead

"ស្ថាបនិកកំពុងត្រូវបានស្នើសុំឱ្យរឹតបន្តឹងការវាយតម្លៃរបស់ពួកគេ ហើយសម្រាប់មួយចំនួនដែលនឹងធ្វើឱ្យមានការប្រកួតប្រជែងលើការផ្តល់មូលនិធិនាពេលអនាគត។

 

 Beatrice Dixon ដែលជាសហស្ថាបនិក និងជានាយកប្រតិបត្តិនៃក្រុមហ៊ុន Honey Pot ម៉ាកយីហោថែរក្សាស្ត្រី

"ការតិត្ថិភាពទីផ្សារបន្ត។ ដោយសារតែតម្លៃមួយចំនួននៃជំងឺរាតត្បាតសកល យើងឃើញថាមនុស្សកំពុងប្រថុយប្រថានលើការបង្កើតម៉ាកយីហោ ហើយអាចប្រកែកបានយ៉ាងឆាប់រហ័សក្នុងការចូលទៅកាន់ទីផ្សាររារាំងអ្វីដែលជាធម្មតាមានពេលវេលា និងចន្លោះ។ ខ្ញុំគិតថាវានឹងមានភាពច្របូកច្របល់ ភាពតិត្ថិភាពទីផ្សារ ហើយបញ្ហាប្រឈមនឹងក្លាយទៅជាសមត្ថភាពក្នុងការប្រាស្រ័យទាក់ទងយ៉ាងសកម្ម 'ហេតុអ្វី' របស់អ្នកតាមរយៈយុទ្ធសាស្ត្រ ឬបណ្តាញដែលមិនទាន់បានអភិវឌ្ឍ។

Daphne Chen ដែលជាសហស្ថាបនិក និងជាសហនាយកប្រតិបត្តិនៃ TBD Health ដែលជាក្រុមហ៊ុនដែលផលិតឧបករណ៍ពិនិត្យជំងឺកាមរោគនៅផ្ទះ

"វាអាស្រ័យលើដំណាក់កាល និងវិស័យ ប៉ុន្តែខ្ញុំគិតថានៅទូទាំងក្រុមប្រឹក្សាភិបាលនឹងខ្ពស់ជាងសម្រាប់បង្ហាញថាអតិថិជនពិតជាចង់បាន និងត្រូវការផលិតផល ឬសេវាកម្មរបស់អ្នក។ ការបង្ហាញតម្លៃជាប់លាប់នឹងមានសារៈសំខាន់ជាងពេលណាទាំងអស់។"

Jonathan Zacharias សហស្ថាបនិក និងជាប្រធានទីភ្នាក់ងារទីផ្សារ GR0

"ការទទួលបានអតិថិជនថ្មី។ បន្ទាប់ពីការអាប់ដេតភាពឯកជន IOS14 ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតាមសង្គមមិនដំណើរការដូចអ្វីដែលពួកគេធ្លាប់ធ្វើនោះទេ ដូច្នេះស្ថាបនិកចាំបាច់ត្រូវមានគំនិតច្នៃប្រឌិតពីរបៀបដែលពួកគេទទួលបានអតិថិជនថ្មី។"

Gloria Chou ស្ថាបនិក និងជានាយកប្រតិបត្តិនៃទីភ្នាក់ងារផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម Gloria Chou PR

"យើងមានមាតិកាលើសតិត្ថិភាព ដូច្នេះស្ថាបនិកត្រូវដឹងពីរបៀបបង្កើនការផ្ញើសារជាយុទ្ធសាស្ត្រឱ្យបានល្អ ព្រោះវាមិនមែននិយាយអំពីការបង្កើតមាតិកាបន្ថែមទេ។ អ្នកប្រើប្រាស់ក៏អាចយល់ស្របថាយើងមិនត្រូវការខ្លឹមសារ គំនិត ឬយុទ្ធសាស្ត្របន្ថែមទៀតនោះទេ។ អ្វីដែលយើងត្រូវការគឺ ការតភ្ជាប់ និងសហគមន៍។ ប្រសិនបើអ្នកមិនមានទិដ្ឋភាពសហគមន៍ដែលគាំទ្រ និងចូលរួមជាមួយអាជីវកម្មរបស់អ្នក ដើម្បីបង្កើតទំនាក់ទំនង និងអនុញ្ញាតឱ្យមនុស្សមើលឃើញ នោះអ្នកកំពុងបាត់បង់សមត្ថភាពក្នុងការពង្រីកអាជីវកម្ម និងផលប៉ះពាល់របស់អ្នក។"

Payton Nyquvest ដែលជាស្ថាបនិក និងជានាយកប្រតិបត្តិនៃក្រុមហ៊ុន psychedelics Numinus

"ស្វែងរកសហគមន៍របស់អ្នក — ថាតើវាកំពុងកសាងសហគមន៍នៅក្នុងក្រុមបុគ្គលិករបស់អ្នក (ដែលទំនងជាមានកម្មករពីចម្ងាយ) ឬសហគមន៍នៅក្នុងមូលដ្ឋានអតិថិជនរបស់អ្នក។ មនុស្សកំពុងស្វែងរកការតភ្ជាប់ ហើយខ្ញុំជឿថាវាកាន់តែពិបាកស្វែងរក។

 Lola Bakare ស្ថាបនិក និងជាប្រធានផ្នែកទីផ្សារនៃភ្នាក់ងារទីផ្សារ Be/co

"ការប្រកួតប្រជែង — មនុស្សអត់ការងារធ្វើកាន់តែច្រើន មានន័យថាមនុស្សកាន់តែច្រើនឡើងជំងឺរើម។ ខ្ញុំយល់ថាវាគួរឱ្យរំភើប។ វានឹងជំរុញឱ្យយើងទាំងអស់គ្នាធ្វើការងារពិតប្រាកដបំផុតរបស់យើង។"

Matt Woodruff ដែលជាសហស្ថាបនិក និងជាប្រធានផ្នែកផលិតផលនៃក្រុមហ៊ុនផ្នែកទន់ជាសេវាកម្ម Constellation

"នៅពេលដែលទិដ្ឋភាពការងារបន្តផ្លាស់ប្តូរ ជាពិសេសនៅក្នុងឧស្សាហកម្មបច្ចេកវិទ្យា វានឹងកាន់តែមានសារៈសំខាន់សម្រាប់ក្រុមហ៊ុននានាក្នុងការទាក់ទាញ និងរក្សាបាននូវទេពកោសល្យប្រកបដោយគុណភាព។ ស្ថាបនិកគួរតែផ្តល់អាទិភាពដល់ការប្រជុំ និងលើសពីតម្រូវការនៃទេពកោសល្យរបស់ពួកគេ ដើម្បីធានាថាកម្លាំងការងាររបស់ពួកគេនៅតែពេញចិត្ត និងសុវត្ថិភាព។ "

Kimberly Lee Minor ស្ថាបនិក និងជានាយកប្រតិបត្តិនៃក្រុមហ៊ុនប្រឹក្សាយោបល់ Bumbershoot

"ការស្វែងរក និងរក្សាទេពកោសល្យ ជាពិសេសប្រសិនបើពួកគេមិនបានបង្កើតយុទ្ធសាស្រ្តសម្រាប់ការទាក់ទាញក្រុមដែលមានទេពកោសល្យចម្រុះ ហើយពួកគេមិនបានធ្វើការងារដើម្បីបង្កើតឱ្យមានផលិតភាព រួមបញ្ចូល និងទទួលវប្បធម៌ស្វាគមន៍"។

Ariela Safira ស្ថាបនិក និងជានាយកប្រតិបត្តិនៃក្រុមហ៊ុន Real-Healthy Startup Real

"ការកសាង និងបង្កើនក្រុមប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព។ សេដ្ឋកិច្ចរបស់ឆ្នាំ 2022 និងការបញ្ឈប់ការងារជាលទ្ធផលបានធ្វើឱ្យមានការជឿទុកចិត្តគ្នាយ៉ាងខ្ទេចខ្ទាំក្នុងចំណោមបុគ្គលិក — នៅពេលដែលយើងរួមបញ្ចូលវាជាមួយពិភពលោកដាច់ស្រយាល ការជឿទុកចិត្តរួម និងការប្តេជ្ញាចិត្តដែលការចាប់ផ្តើមអាជីវកម្មត្រូវការដើម្បីរីកចម្រើន និងជោគជ័យនឹងពិបាក។

 Dee C. Marshall ស្ថាបនិក និងជានាយកប្រតិបត្តិនៃក្រុមហ៊ុន Diverse & Engaged ដែលជាក្រុមហ៊ុនបណ្តុះបណ្តាល និងអភិវឌ្ឍន៍

"ស្ថាបនិកនឹងប្រឈមមុខនឹងបញ្ហាប្រឈមជុំវិញនិរន្តរភាព និងរបៀបដែលពួកគេកំពុងបំពេញតាមគោលដៅបរិស្ថាន សង្គម និងអភិបាលកិច្ចសាជីវកម្ម ដែលជាតម្រូវការថ្មី និងផ្លូវដើម្បីធ្វើមាត្រដ្ឋានព្រោះវាជាភាពខុសគ្នាដ៏សំខាន់សម្រាប់អាជីវកម្ម។"

Gayle Yelon សហស្ថាបនិក និងជាប្រធានផ្នែកទីផ្សារនៃម៉ាកគ្រឿងអលង្ការ Montserrat New York

"ខ្ញុំគិតថាការប្រាស្រ័យទាក់ទងជាមួយអតិថិជន និងមានតម្លាភាពអំពីអាជីវកម្មនឹងជាបញ្ហាប្រឈមក្នុងវិធីវិជ្ជមាន។ ខ្ញុំចង់ឃើញក្រុមហ៊ុនផ្សេងទៀតបើកចំហរអំពីសម្ភារៈ និងការអនុវត្តល្អបំផុត។ វានឹងបើកទូលាយសម្រាប់ការសន្ទនាអំពីរបៀបដែលយើងទាំងអស់គ្នាអាចធ្វើបាន។ កាន់តែប្រសើរ។"

Katerina Schneider ស្ថាបនិក និងជានាយកប្រតិបត្តិនៃ Ritual ដែលជាក្រុមហ៊ុនផ្តល់វីតាមីនចម្រុះ និងអាហារបំប៉ន

"ជាញឹកញាប់យើងនិយាយថាឧស្សាហកម្មរបស់យើងបានដេកលក់នៅលើកង់នៅលើវិបត្តិសុខភាពដ៏ធំបំផុតមួយនៃពេលវេលារបស់យើង៖ ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ។ យើងចាប់ផ្តើមឃើញអ្នកប្រើប្រាស់ទាមទារតម្លាភាព និងការអនុវត្តប្រកបដោយនិរន្តរភាពពីក្រុមហ៊ុន។ ជាធម្មតាវាមិនថោក ឬងាយស្រួលក្នុងការបង្កើត ក្រុមហ៊ុនមួយដែលផ្តោតលើនិរន្តរភាព ប៉ុន្តែអ្នកប្រើប្រាស់កំពុងទាមទារវា ហើយស្ថាបនិកនឹងត្រូវស្វែងរកវិធីដើម្បីធ្វើការប្រកបដោយនិរន្តរភាព និងផ្តល់តម្លាភាពដល់អ្នកប្រើប្រាស់របស់ពួកគេ”។

Share:

0 comments:

Post a Comment

Visitors

REAL ESTATE

Blog Archive

ទិដ្ឋភាព