នាយកប្រតិបត្តិក្រុមហ៊ុន Ford និងក្រុមហ៊ុន VW បាននិយាយថាកិច្ចសហការចុងក្រោយបង្អស់អាចជួយសង្គ្រោះរាប់រយលានដុល្លារសម្រាប់ក្រុមហ៊ុននីមួយៗ។ ប៉ុន្តែគម្រោងនេះនឹងត្រូវការពេលវេលា។
លោក Joe Hinrichs ប្រធានក្រុមហ៊ុន Ford Automotive បានថ្លែងនៅក្នុងសន្និសីទសារព័ត៌មានមួយកាលពីថ្ងៃសុក្រនៅទីក្រុងញូវយ៉កថាការផ្លាស់ប្តូរទៅជារថយន្តអគ្គីសនីនិងស្វ័យប្រវត្តិកម្មក៏ដូចជាបរិមាណផលិតកម្មមិនមានភាពច្បាស់លាស់នោះទេ។
ដោយសារតែភាពមិនច្បាស់លាស់និងការកើនឡើងនៃតម្លៃ "យើងនឹងឃើញការសហការគ្នាកាន់តែច្រើន" រវាងយានយន្ត។
ក្រុមហ៊ុន Ford និងក្រុមហ៊ុន VW បានចាប់ផ្តើមសហការគ្នានៅក្នុងវិស័យរថយន្តពាណិជ្ជកម្មនិងរថយន្តភីកអាប់ពាក់កណ្តាលទំហំតូចដែលជាផ្នែកមួយនៃកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងទូលំទូលាយរបស់ឧស្សាហកម្មរថយន្តដើម្បីធ្វើឱ្យការផលិតឡើងវិញនិងការលក់ចេញដើម្បីដោះស្រាយបទប្បញ្ញត្តិតឹងរ៉ឹងនិងទីផ្សារដែលបែកខ្ចាត់ខ្ចាយ។
ក្រុមហ៊ុន VW នឹងវិនិយោគទឹកប្រាក់ចំនួន 2,6 ពាន់លានដុល្លារនៅក្នុងក្រុមហ៊ុន Argo AI ដែលជាក្រុមហ៊ុនផលិតរថយន្តបើកដោយខ្លួនឯងរបស់ក្រុមហ៊ុន Ford ហើយនឹងទិញភាគហ៊ុន Argo ចំនួន 500 លានដុល្លារពីក្រុមហ៊ុន Ford ដែលផ្តល់ឱ្យក្រុមហ៊ុនផលិតរថយន្តទាំងពីរមានចំនួនស្មើគ្នានៅពេលចាប់ផ្តើម។
ក្រុមហ៊ុន Ford បានឱ្យដឹងថាក្រុមហ៊ុន Ford ក៏នឹងសាងសង់រថយន្តអេឡិចត្រូនិកនៅអឺរ៉ុបដោយប្រើប្រាស់យានយន្តអេឡិចត្រូនិករបស់ក្រុមហ៊ុន VW's ។
នាយកប្រតិបត្តិរបស់ក្រុមហ៊ុន VW លោក Herbert Diess បាននិយាយកាលពីថ្ងៃសុក្រថា "សម្ព័ន្ធភាពជាសកលរបស់យើងកំពុងចាប់ផ្តើមបង្ហាញពីការសន្យាដ៏ធំធេងហើយយើងកំពុងបន្តពិនិត្យមើលលើវិស័យផ្សេងទៀតដែលយើងអាចសហការគ្នា" ។
ក្រុមហ៊ុន Ford រំពឹងថានឹងផលិតរថយន្តអេឡិចត្រូនិកជាង 600.000 គ្រឿងនៅអឺរ៉ុបក្នុងរយៈពេល 6 ឆ្នាំចាប់ពីឆ្នាំ 2023 ដែលនឹងបង្កើតគ្រឿងម៉ាស៊ីននិងរថយន្តពីក្រុមហ៊ុន VW ដើម្បីជួយកាត់បន្ថយការចំណាយ។
លោក Hinrichs បាននិយាយថាវានឹងចំណាយពេល 4 ឆ្នាំដើម្បីរចនារថយន្តអេឡិចត្រូនិចរបស់ក្រុមហ៊ុន Ford ជុំវិញស្ថាបត្យកម្ម MEB របស់ក្រុមហ៊ុន VW និងបង្កើតរោងចក្រ Ford នៃអឺរ៉ុបដើម្បីផលិតរថយន្ត។
ក្រុមហ៊ុន VW បានឱ្យដឹងថាខ្លួនបានសន្យាចំណាយថវិកាចំនួន 7 ពាន់លានដុល្លារដល់វេទិកា MEB របស់ខ្លួនដែលត្រូវបានគេរំពឹងថានឹងគាំទ្រដល់រថយន្តចំនួន 15 លានគ្រឿងទូទាំងពិភពលោកពីក្រុមហ៊ុន VW ក្នុងរយៈពេលមួយទសវត្សរ៍ក្រោយ។
លោក Diess បាននិយាយថាក្រុមហ៊ុន Ford នឹងបង់ប្រាក់ VW ដែលកំណត់ដោយការប្រើប្រាស់គ្រឿងបន្លាស់រថយន្តរបស់ក្រុមហ៊ុន VW ហើយប្រាក់ចំណូលពីរថយន្ត Ford អស់រយៈពេលជាង 6 ឆ្នាំអាចឈានដល់ 10 ពាន់លានដុល្លារ។
ក្រុមអ្នកវិភាគនៅ Citi បាននិយាយថាការផ្តល់អាជ្ញាប័ណ្ណដល់ក្រុមហ៊ុន Volkswagen's MEB គឺជាការផ្លាស់ប្តូរមួយសម្រាប់ក្រុមហ៊ុនទាំងពីរ។
អ្នកវិភាគប្រចាំក្រុមហ៊ុន Citi លោក Angus Tweedie បាននិយាយនៅក្នុងលិខិតមួយដែលបានចេញផ្សាយកាលពីថ្ងៃទី 10 ខែកក្កដាថា "វាទំនងជាផ្តល់ឱ្យ VW នូវអត្ថប្រយោជន៍មាតាដែលមិនអាចប្រើប្រាស់បាន" ។
កិច្ចសហការជាមួយក្រុមហ៊ុន VW លើរថយន្តអេឡិចត្រូនិចនៅទ្វីបអឺរ៉ុបគឺជាផ្នែកមួយនៃការវិនិយោគរបស់ក្រុមហ៊ុន Ford ដែលបានបង្ហាញពីមុន ៗ នូវទឹកប្រាក់ 11,5 ពាន់លានដុល្លារនៅទូទាំងពិភពលោក។
លោក Hinrichs បាននិយាយថាការសហការគ្នារវាងក្រុមហ៊ុន VW នឹងមិនប៉ះពាល់ដល់ផែនការរបស់ក្រុមហ៊ុន Ford ក្នុងការដាក់លក់រថយន្តអេឡិចត្រូនិកថ្មីចំនួនពីរនៅសហរដ្ឋអាមេរិករួមទាំងប្រភេទរថយន្តភីកអាប់ម៉ាក F-150 និងប្រភេទរថយន្ត Mustang ថ្មីដែលត្រូវបានគេរំពឹងថានឹងត្រូវបានគេហៅថា Mach E.
អ្នកផ្គត់ផ្គង់រថយន្តរបស់ក្រុមហ៊ុន Ford បាននិយាយថាក្រុមហ៊ុនផលិតរថយន្តលំដាប់ទី 2 របស់សហរដ្ឋអាមេរិកកំពុងតែអភិវឌ្ឍនូវរថយន្តអេឡិចត្រូនិចធំ ៗ ដែលភាគច្រើនជារថយន្តដែលមានម៉ាក Ford និង Lincoln សម្រាប់អាមេរិកខាងជើងនិងចិន។ ពួកគេបាននិយាយថាម៉ូដែលទាំងនោះជាច្រើននឹងត្រូវបានបង្កើតឡើងដោយកំណែថ្មីនៃប្រព័ន្ធបង្រួមសកល C2 របស់ក្រុមហ៊ុន Ford ។
សម្ព័ន្ធភាព Ford-VW ទូលំទូលាយដែលគ្របដណ្តប់កិច្ចសហប្រតិបត្តិការក្រៅពីការវិនិយោគទុនរួមគ្នានៅក្នុងក្រុមហ៊ុន Argo AI មិនតម្រូវឱ្យមានភាពជាម្ចាស់កម្មសិទ្ធិរវាងក្រុមហ៊ុនទាំងពីរនោះទេ។
0 comments:
Post a Comment