Khmer Song
Wednesday, July 28, 2021
Wall Street រំពឹងថាក្រុមហ៊ុន Alphabet Inc (GOOGL.O) និងក្រុមហ៊ុន Facebook Inc (FB.O) នឹងរាយការណ៍អំពីការកើនឡើងនៃការលក់ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មឌីជីថលនៅសប្តាហ៍នេះបន្ទាប់ពីគូប្រជែងតូចៗបានបង្ហាញពីតម្រូវការកើនឡើងដែលជំរុញឱ្យមានការរំពឹងទុកថាផលប៉ះពាល់នៃការផ្លាស់ប្តូរឯកជនភាពរបស់ក្រុមហ៊ុន Apple Inc (AAPL.O) ។ មិនត្រូវបានគេមានអារម្មណ៍។
ជាមួយគ្នានេះ Google និងហ្វេសប៊ុកបានបង្កើតប្រាក់ចំណូលប្រហែល ៧០ ពាន់លានដុល្លារតាមរយៈការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មឌីជីថលនៅក្នុងត្រីមាសទី ១ ដែលអាជីវកម្មមួយបានប្រឈមនឹងការរាតត្បាតដំបូងពីជំងឺរាតត្បាត COVID-១៩ ប៉ុន្តែអ្នកវិភាគបាននិយាយថាឥឡូវនេះមើលទៅរឹងមាំ។
លទ្ធផលនៅត្រីមាសទី ២ មានសុទិដ្ឋិនិយមពី Snap (SNAP.N) និង Twitter (TWTR.N) ត្រូវបានគេមើលឃើញថាជាសូចនាករវិជ្ជមានសម្រាប់អ្នកលេងធំដោយសារតែរបាយការណ៍នៅសប្តាហ៍នេះ។ អានបន្ថែម
លោក Ygal Arounian អ្នកវិភាគស្រាវជ្រាវនៅក្រុមហ៊ុនមូលបត្រ Wedbush បានមានប្រសាសន៍ថា“ ទីផ្សារគឺខ្លាំងពេកសម្រាប់ហ្វេសប៊ុកដែលមិនមានត្រីមាសល្អ”
អ្នកវិភាគក្រុមហ៊ុន Evercore ISI លោក Mark Mahaney បាននិយាយថាការបង្ហាញរបស់ Google ចំពោះការធ្វើដំណើរនិងអាជីវកម្មខ្នាតតូចដូចជាហាងលក់រូបីនឹងជួយបង្កើនប្រាក់ចំណូលដល់ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មទាំងការបើកដំណើរការជាថ្មីនិងនិន្នាការទិញទំនិញតាមអ៊ិនធឺរណែតដែលត្រូវបានរីកដុះដាលអំឡុង COVID ត្រូវបានរក្សា។
មាតិកា
ការផ្លាស់ប្តូរភាពឯកជនរបស់ Apple ទៅកម្មវិធីដំណើរការដោយ iOS របស់ខ្លួនកាលពីដើមឆ្នាំនេះដើម្បីស្នើសុំឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់នៃកម្មវិធីនីមួយៗសម្រាប់ការអនុញ្ញាតឱ្យតាមដានសកម្មភាពរបស់ពួកគេបានធ្វើឱ្យមានការព្រួយបារម្ភនៅក្នុងទីផ្សារផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតាមទូរស័ព្ទចល័តដែលមានទឹកប្រាក់ ១០០ ពាន់លានដុល្លារដោយសារតែការមិនចូលរួមអាចរារាំងអ្នកផ្សាយពាណិជ្ជកម្មមិនឱ្យចូលមើលទិន្នន័យដែលមានតំលៃសម្រាប់ការផ្សព្វផ្សាយគោលដៅ។ ហ្វេសប៊ុកបានសម្តែងការប្រឆាំងយ៉ាងខ្លាំងចំពោះការផ្លាស់ប្តូរនេះ។
ទោះយ៉ាងណាក្រុមអ្នកវិភាគបាននិយាយថាផលប៉ះពាល់នៃការធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពដែលទើបតែត្រូវបានដាក់ចេញនៅចុងខែមេសាលើការចំណាយលើការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មជាទូទៅនៅលើហ្គូហ្គោលនិងហ្វេសប៊ុកគឺមិនច្បាស់លាស់ហើយមិនគួរមានផលប៉ះពាល់ធំទៅលើលទ្ធផលនៃសប្តាហ៍នេះទេ។
ក្រុមហ៊ុន Evercore ISI បាននិយាយថាទិន្នន័យបង្ហាញថាជាង ៧០ ភាគរយនៃឧបករណ៍ដំណើរការដោយ iOS កំពុងប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធប្រតិបត្តិការ iOS ជំនាន់ថ្មីបំផុតនៅចុងខែមិថុនា។ ក្នុងចំណោមនោះមានអ្នកប្រើប្រាស់តិចជាង ៣៣% បានជ្រើសរើសអនុញ្ញាតឱ្យតាមដាន។
ឈ្មួញកណ្តាលបានលើកឡើងពីទិន្នន័យដែលបង្ហាញថាអតិថិជនចំណាយលើប្រព័ន្ធប្រតិបត្តិការ iOS បានធ្លាក់ចុះប្រហែលមួយភាគបីហើយការចំណាយលើប្រព័ន្ធប្រតិបត្តិការ Android បានកើនឡើង ១០ ភាគរយនៅក្នុងខែមិថុនា។
រកមើលអេហ្វអេដ
លោក Eric Seufert អ្នកវិភាគការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតាមទូរស័ព្ទបាននិយាយថាគាត់កំពុងស្វែងរកការណែនាំអំពីអ្វីដែលនឹងត្រូវរំពឹងនៅត្រីមាសទីបី។ អានបន្ថែម
អ្នកវិភាគនិងអ្នកទិញផ្សាយពាណិជ្ជកម្មក៏បានចង្អុលបង្ហាញថា“ សួនច្បារដែលមានជញ្ជាំង” របស់ហ្វេសប៊ុកនិងហ្គូហ្គោលដែលសំបូរទៅដោយទិន្នន័យរបស់ភាគីទី ១ រួចហើយអាចទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ពីការផ្លាស់ប្តូរឯកជនភាព។
លោក Simon Poulton អនុប្រធានផ្នែកស៊ើបការណ៍ឌីជីថលនៅ WPromote ដែលជាភ្នាក់ងារទីផ្សារឌីជីថលបានគូសបញ្ជាក់ពីការផ្លាស់ប្តូររបស់ហ្វេសប៊ុកក្នុងការបង្កើនពាណិជ្ជកម្មនៅលើវេទិកាផ្ទាល់ខ្លួនរបស់ខ្លួនថា“ ទាំងនេះគឺជារឿងដែលមានឥទ្ធិពលដែលត្រូវធ្វើពីព្រោះនោះជាកន្លែងចុងក្រោយដែលពួកគេចង់លេង” ។
ពួកគេកាន់តែពឹងផ្អែកលើប្រព័ន្ធអេកូខាងក្រៅវាកាន់តែងាយស្រួលសម្រាប់ពួកគេដើម្បីបង្ហាញពីតម្លៃជាក់ស្តែងដែលជំរុញដោយវេទិកានេះ។
ហើយនៅពេលដែលសេដ្ឋកិច្ចងើបឡើងវិញបន្ទាប់ពីមានការរីករាលដាលពីរោគរាតត្បាតកាលពីឆ្នាំមុនការកើនឡើងនៃការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មពីការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មម៉ាកកំពុងត្រូវបានពង្រឹងដូចដែលបានកត់សម្គាល់ដោយ Twitter និង Snapchat ។
ឯកឧត្តមហ្វូ
* អក្ខរក្រមរបាយការណ៍លទ្ធផលត្រីមាសទី ២ នៅថ្ងៃទី ២៧ ខែកក្កដាខណៈហ្វេសប៊ុករាយការណ៍នៅថ្ងៃទី ២៨ ខែកក្កដា។
* អ្នកវិភាគប៉ាន់ប្រមាណថាប្រាក់ចំណូលរបស់អាល់អាល់នឹងកើនឡើង ៤៦.៦ ភាគរយស្មើនឹង ៥៦,១៦ ពាន់លានដុល្លារនេះបើយោងតាមទិន្នន័យរបស់ក្រុមហ៊ុន Refinitiv IBES ។ ប្រាក់ចំណូលរបស់ហ្វេសប៊ុកទំនងជាកើនឡើង ៤៩% ស្មើនឹង ២៧,៨៧ ពាន់លានដុល្លាររួមទាំងការកើនឡើង ៤៧,៥% នៃប្រាក់ចំណូលពីការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម។
* ប្រាក់ចំណូលក្នុងមួយហ៊ុនត្រូវបានប៉ាន់ប្រមាណថា ១៩,៣៤ ដុល្លារសម្រាប់អក្ខរក្រមនិង ៣,០៤ ដុល្លារសម្រាប់ហ្វេសប៊ុក។
អក្ខរក្រមនិងហ្វេសប៊ុកគឺជាអ្នករកចំណូលបានច្រើនជាងគេក្នុងចំណោមភាគហ៊ុនអេហ្វអឹងដែលទទួលបានប្រហែល ៥៣% និង ៣៦% រៀងៗខ្លួនគិតមកទល់ពេលនេះ។ សន្ទស្សន៍គោល S&P 500 (.SPX) បានកើនឡើង ១៧,៨% ។
ស្រោមជើងវ៉ាលីស្ទីន
* គោលដៅតម្លៃមធ្យមសម្រាប់ហ្វេសប៊ុកគឺ ៤០០ ដុល្លារហើយសម្រាប់អក្ខរក្រមគឺ ២ ៨០០ ដុល្លារ។ ហ្វេសប៊ុកចុងក្រោយបានបិទនៅ $ ៣៧២,៤៦ ដុល្លារនិងអក្សរឡាតាំងតម្លៃ ២៦៨០,៧០ ដុល្លារ។
* ការវាយតម្លៃអ្នកវិភាគជាមធ្យមបច្ចុប្បន្នលើភាគហ៊ុនរបស់អាល់ឡិនគឺ“ ទិញ” និងក្នុងចំណោមអ្នកវិភាគ ៤៧ នាក់ដែលគ្របដណ្ដប់លើភាគហ៊ុន ១៦ វាយតម្លៃថា“ ទិញខ្លាំង” ខណៈដែលអត្រាអ្នកវិភាគជាមធ្យមភាគហ៊ុនភាគហ៊ុនហ្វេសប៊ុកគឺ“ ទិញ” ។
0 comments:
Post a Comment